duminică, 1 august 2010

Buchet mireasa, lumanari si cocarde

Pe Roxana am cunoscut-o anul trecut si de atunci, desi eram abea la inceput, mi-a spus ca vrea ca eu sa fiu cea care ii va face buchetul de mireasa.
Timpul a trecut si iata-ma pusa in fata faptului implinit. Si-a dorit cale si alte flori la alegerea mea, un buchet portocaliu - rosiatic, natural.

Mi-a suras ideea de a simula snuruletul unui corset pe codita buchetului si zic eu ca arata chiar dragut.

Iti multumesc Roxana pentru increderea care mi-ai acordat-o, va doresc casa de piatra, fericire si sa ma chemati la nunta de aur :D

O combinatie de cale portocalii, trandafiri, celosia, eustoma si felinare chinezesti :D

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu