luni, 2 august 2010

Buchet mireasa si lumanari

Ziua in care i-am cunoscut pe Madalina si Eugen a fost o zi in care iubirea parca plutea deasupra mea.
O familie deosebita, dar mica, formata doar din trei membri: ei doi si fetita lor de cateva lunite. Am spus mica, deoarece Eugen isi doreste 6 copii :) asa ca le dorim multa sanatate si inca 5 copii :).

Drumul din ziua nuntii pana la Tg. Frumos a fost unul de cosmar, desi sunt doar 50 km. Intr-o masina micuta si tinand cont ca am fost la prima experienta de genul, caldura de afara am resimtit-o mult mai mult datorita emotiilor de a ajunge cu toate florile in regula. Contorsionata pe scaunul din fata :) tinand si buchetul si lumanarile si intinzand o mana undeva in spate sa nu se rastoarne florile peste marturii sau cocarde, am reusit sa ajungem cu bine la destinatie.

Astept fotografiile profi si le multumesc inca o data Madalinei si lui Eugen, pentru ca m-au ales sa colaboram si pentru ca mi-au dat in mare parte mana libera!

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu