joi, 30 septembrie 2010

Buchet mireasa

Luiza si Andrei, vreau in primul rand sa va multumesc pentru TOT!

Mi-a facut o mare placere sa lucrez pentru nunta voastra si m-am bucurat mult sa aud ca a fost o nunta deosebita.

Buchetul Luizei, a fost simplu, din cale albe. A fost singurul lucru impus :). Restul, cum am imbracat coditele buchetului, cum am facut lumanarile, buchetul nasei, cocardele si aranjamentul meselor a tinut doar de mine. M-am "jucat" in voie asa cum va spuneam si in postarea de la aranjamentele meselor.

Astept cu nerabdare si fotografiile profi!

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Un comentariu:

  1. Noi iti multumim pentru tot!!! Suntem fff multumiti de colaborarea noastra. Esti o profesionista si ne bucuram ca ne-ai facut toate aranjamentele. La umatoarele evenimente din familia noastra te vom contacta cu mare drag. Te pupam!!!

    RăspundețiȘtergere