duminică, 26 septembrie 2010

Buchetul miresei

Daniela, m-a contactat cu doua saptamani inainte de nunta. Am facut multe planuri, le-am rasturnat si iar le-am refacut de la capat, pana in sfrasit am ajuns la forma finala.

Alergatura, stres, telefoane, incurajari, tensiuni, de toate am avut parte in aceste doua saptamani atat eu, cat si Daniela. Am trecut peste toate cu bine si am fost multumite de ceea ce am reusit sa facem impreuna: o nunta care sa iasa din tipare, sau cel putin asa ne place noua sa credem :), ca a fost o nunta putin mai altfel :D

Buchetul miresei, realizat din hortensie, garoafe verzi si garoafe green barbatus, ornithogalum, santini si crizanteme, este unul din preferatele mele si cu greu m-am despartit de el insa mi-au ramas fotografiile care nu se vor "ofili" niciodata :P

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu