sâmbătă, 12 februarie 2011

Lumanare botez

Intrata pe primul loc in topul preferintelor mele, lumanarica Amaliei Ioana a fost realizata din eustoma, orhidee cymbidium si hortensie.

Fata de lumanarile realizate pana acum, aceasta are ceva cu totul special: am facut trei inimioare pe care le-am umplut cu levantica si le-am personalizat cu numele fetitei si data de nastere.

Christening candle ( baptism candle )

Mihaela, nana Amaliei, a vrut pentru finuta ei o lumanarica cu flori, o jucarie de plus, fluturasi si buburuze. Le-a avut pe toate si a fost foarte incantata de cea ce a iesit.

Mihaela si Adi, va pup si sa va traiasca finuta!

Christening candle

Un comentariu:

  1. este ceva de vis, lumanarea asta! de altfel, am ramas cu respiratia taiata cand am vazut ce minunatii au putut iesi din mainile tale!

    RăspundețiȘtergere