sâmbătă, 18 iunie 2011

Lumanare botez

Mai este putin si se implineste deja o luna de la nunta Danielei si lui Ciprian. Mai tineti minte? Nunta "galbena", asa cum mi-a placut mie sa o numesc :D.

lumanare botez

Postarea de astazi este cu o lumanare de botez pentru o fetita micuta :), finuta Danielei si a lui Ciprian. Daca la nunta le-am strecurat cateva feliute de lamaie printre flori, acum m-am gandit sa strecor cateva feliute de portocala ;))

lumanare botez cu oita si feii de portocale

Daniela, multumesc mult ca m-ai lasat, din nou, sa ma joc in voie ;)) cu florile, culorile si accesoriile care mi-au trecut prin minte.

roses and orange

Sa va traiasca finuta, sa creasca mare si sanatoasa si sa va aduca multe, multe bucurii!

me and a piece of my life

Multumesc mult si fratelui meu, care in ultima perioada ma sustine cu partea fotografica. Vizitati: Lucian Mititelu Photography

pink & orange & ligt green

oita printre flori

Pentru aceasta lumanare de botez am folosit: trandafiri, eustoma si molucela

Un comentariu: