sâmbătă, 31 martie 2012

Set botez " balonase colorate "

Am pregatit acest set personalizat de botez pentru micutul Sebastian Gabriel, cu o mica retinere, la inceput, in privinta culorilor.

new-2

Nana micutului m-a rugat sa folosesc o combinatie de rosu si alb si putin verde. De ce rosu si alb? O surpriza pentru taticul dinamovist:D aflat in Afganistan. Asa ca, am ales ca si decoratiuni pentru cristelnita mingiute de tulle in alb si rosu si inimioare cu balonase colorate.

new-5

O alta indicatie venita din partea nanei: "Tematica ... ursuleti, botosei, biberoane, balonase" asa ca, am incercat sa le combin pe toate in asa fel incat sa iasa ceva jucaus ca pentru botezul unui bebelus.

Lumanarea de botez nonflorala, realizata cu muschi, felii de lamai uscate, lotus, un bebe imbracat in costumas de usrulet, material pe care am aplicat balonase si cu care am imbracat lumanarea si bineinteles nelipsitele inimioare cu lavanda
Bebelusul este realizat de Vise in culori
new-1

Cutia de trusou si intreg setul ce formeaza un trusou de botez au fost personalizate si asortate intre ele: fasa, panza ( crasma ) prosopelul si sticluta pentru mir:

new-6

new-4

set botez personalizat







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu