joi, 26 aprilie 2012

Set botez " Albinute "

Botezul micutei Maria Rebeca are ca si tematica " albinute vesele ".
Fiind vorba de un botez in Bucuresti, nu am putut sa fac lumanarica pe care parintii micutei si-au dorit-o ( modelul puteti sa-l vedeti AICI ), insa am facut o carte de oaspeti si doua inimioare personalizate ( umplute cu flori de lavanda ) in aceeasi tematica.

little bee guesbook - carte de oaspeti si inimioare personalizate " micuta albinuta "

sweet little bee :) - micuta albinuta

little hearts

6 comentarii:

  1. Eu stau în jurul valorii de acest blog timp de aproape 2 ore. uimitor ..
    Google traducere :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Si modelul asta e foarte frumos. De fapt, nu pot spune ca am vazut ceva care sa nu-mi placa.
    Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  3. Este superb acest set. Felicitari. Cineva isi va aminti cu mare drag despre ziua botezului.

    RăspundețiȘtergere
  4. Sunt absolut superbe, foarte frumos lucrate

    RăspundețiȘtergere
  5. vreau si eu!!! imi dati un nr de tel?
    plsss

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) La " contact " gasiti nr. de tel si emailul
      O zi cu zambete!

      Ștergere