vineri, 6 iunie 2014

Seminar Floristiq Art - Bloom your Business - Cluj

Dragii mei,

Acum o saptamana am avut sansa de a participa la cel mai complex program de educatie in domeniul design-ului floral din Romania.


Spun sansa, pentru ca am avut marele noroc de a castiga si bursa oferita de cei de la Floristiq Art, bursa care a constat in accesul gratuit la demonstratia designerilor floristi internationali: Stijn Simaeys ( Belgia ) si Linda Nielsen ( Danemarca ).


Iar " marele noroc " se datoreaza voua, celor ce ma apreciati atat de mult si m-ati ajutat sa castig aceasta bursa.


Va multumesc si asa cum am promis, veti beneficia din plin de tot ceea ce am invatat la acest eveniment :)



Invit miresele curajoase ( si nu numai ), sa indrazneasca si sa-si doreasca buchete si accesorii altfel :). Delectati-va cu urmatoarele fotografii si indrazniti sa visati!


Si cateva fotografii facute de mine:


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu