vineri, 5 septembrie 2014

Nunta rustica

Anca, este fina nasei mele si ca mireasa si-a dorit un buchet colorat, cu elemente care sa duca cu gandul la rustic. Asa ca, am imbinat flori de camp: floarea soarelui, coada soricelului si florile de bumbac cu materiale naturale: sac si sfoara de canepa dar am strecurat pentru rafinament, trandafirii roz Sweet Avalanche si trandafirii peach.


Pentru prezidiu am pregatit un cos cu flori, o colivie si multe alte accesorii.


Dana, nasa mea, s-a ocupat de multe detalii care au intregit decorul.
In curand isi va lansa un blog cu decoratiuni, cadouri personalizate si broderie manuala, asa ca, fiti urmaritori fideli si veti descoperi lucruri deosebite, facute de doua maini dibace.




Si o ultima fotografie cu doua accesorii florale: corsaje mana si cocarda nasi

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu