vineri, 28 februarie 2020

Flori brodate in pandante

Din iubire pentru flori & culori ♡


Din copilărie, panseluțele mi-au umplut sufletul de bucurie. Alergam, mă opream în dreptul lor, le priveam chipurile, pt că eu așa le vedeam și așa le văd și acum :) și mă amuzam de zâmbetul lor ( vouă nu vi se pare că fiecare panseluță râde atunci când te uiți la ea ? ) și îmi spuneam " Când voi crește mare și voi fi mireasă, buchet de panseluțe vreau! " Deși lucrez cu multe tipuri de flori, panseluțelor încă nu le-a venit rândul :) dar cine știe, poate le voi avea în buchetul de mireasă :)))) . Până atunci, le-am prins cu ac și ață pe o pânză naturală pt. cine vrea să poarte sau să dăruiască, zâmbete cu un pandant brodat ♡


Colecția " Zâmbete de panseluțe " ♡ flori miniaturale brodate manual

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu