vineri, 16 aprilie 2010

Aranjament cristelnita botez

 Ayanna Luciana este o fetita atat de dulce ca nu te mai saturi sa o privesti. Desi a fost pentru prima oara cand am vazut-o, m-am indragostit pe loc:). Am inteles atunci ca alegerea facuta nu a fost intamplatoare: orhideele si Hortensiile i se potrivesc de minune.

Loredana, o nana extrem de atenta la orice detaliu, si-a dorit mult sa pastreze o parte din traditii pentru binele finutei asa ca m-am conformat: pe langa ceea ce se vede si in fotografii, am atasat si o frunza de feriga si o crenguta din Palma Maicii Domnului.
A ales iedera, fustita din jurul cristelnitei si tull-ul roz-siclam care s-a asortat perfect cu rochita ei.   La flori mi-a lasat mana libera asa ca "mi-am facut de cap":). Recunosc ca am avut putine emotii, desi mi-a acordat intreaga incredere, iar rezultatul sper sa se fi ridicat la inaltimea asteptarilor.


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Ayanna Luciana:

Image and video hosting by TinyPic

Va spuneam doar cat de atenta a fost nana Ayannei:):

Image and video hosting by TinyPic

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu