vineri, 16 aprilie 2010

Lumanare botez

Lumanare botez Ayanna

Intentionam sa fac o lumanare mai mult la rotund, cu fustita din tulle, cu perlute albe si o jucarie de plus. Noroc ca am avut mana libera si am schimbat aprape totul, in timp ce lucram, din simplu motiv ca parca ceva nu se armoniza. Am trecut pe stelute de mare si am ""agatat la uscat" un body personalizat:). Gerbera avea o nuanta care mi-a placut atat de mult ca nu m-am putut abtine sa nu o amestec printre hortensie si orhidee. Iar pentru a mai "sparege" putin din nuante am pus niste nasturei verzi de santini.

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu